среда, 6. фебруар 2013.

Muffini sa belom čokoladom

Muffini su najverovatnije najbrže što se može napraviti za doručak,možete ih poneti na posao ili deci poslati u školu za užinu



Sastojci:

2 jaja
100 g sitnog ( caster ) šećera
50 g bele čokolade ( kuverture )
80 g putera
250 ml kefira ili jogurta
1 kašićica vanilinog ekstrata ili vanilla paste ili 1 kesica vanilinog šećera
prstohvat praška za pecivo
250 g brašna

Priprema:

Na vrlo niskoj temperaturi ili na pari,otopiti puter i čokoladu,mešajući.Ostaviti da se prohladi.

U zdelu prosejati brašno i prašak za pecivo,Ako koristite vanilin šećer,dodajte ga sada.

U drugu zdelu umutiti jaja i šećer,dok vam jaja ne pobele i količina se ne udvostruči. Dodati otopljenu čokoladu i puter a mikser neka vam radi na jedinici i na kraju dodati kefir. Sve sjediniti.

Nežnim pokretima umešati brašno.

U kalup za muffine staviti korpice i u korpice sipati  smesu da vam bude malo više od pola tj,dve trećine od veličine korpice.

Peći ih na 175*C dok vam blago ne porumene,ovo sve zavisi od vaše rerne,ja sam, ih pekla oko pola sata i pekla sam ih u kalupu za mini kuglofčiće bez papirnih korpica ali sam dobro isprskala sprejom za pečenje kolača.

Muffini sa belom čokoladom

2 коментара:

  1. Divni su,ovaj oblik mi je posebno divan..samo da sam ti bliže uživala bih u tvojoj kuhinjici..veliki pozdrav draga Zorice!

    ОдговориИзбриши
  2. Nelyce moja, za tebe znam da si veliki čokoljubac. Da si mi bliža, kupovala bih ti čokoladu svaki dan i to kakvu god poželiš.

    ОдговориИзбриши