петак, 22. фебруар 2013.

Slatka pita sa šargarepom/mrkvom

Volim da isprobam nove ukuse..slatku pitu sa šargarepom nikada nisam pravila,dok sasvim slučajno nisam videla recept u jednom starom časopisu…šta drugo reći, nego oduševljena sam s njom.





Sastojci:

500 g tankih kora za pitu
800 g naribane šargarepe/mrkve
200 g šećera ( u zavisnosti od slatkoće šargarepe može i manje )
80 g pšeničnog griza
100 g suvog grožđa
2 kesice vanilinog šećera
cimet po ukusu
100 g otopljenog putera ili po potrebi


Priprema:

Svaku koru premazati sa otopljenim puterom ( umesto putera možete koristiti i ulje ), ja sam koristila 4 kore, moje su pretanke jer su za baklavu,ako su vam kore deblje, kao što jesu kod vas, 3 kore je dovoljno. Na treću,premazanu koru, staviti četvrtinu narendane šargarepe,ja sam stavljala u obliku kobasice, vi, ako volite, možete posuti samo donji deo kore, do polovine,posuti sa šećerom u koji ste umešali vanilin šećer,grizom,suvim grožđem i cimetom i uviti u rolat,tako što ćete bočne strane prebaciti malo prema unutra da vam ne curi sa strane. ( kao kad zavijate sarmu )

Tako uraditi i sa ostalim rolatima.

( ja sam iskoristila 16 kora,ostale su mi još 5,njih ću upotrebiti za pitu sa sirom )


Rolate staviti na pleh, koji je prekriven pek papirom, u koji ćete pitu peći.

Sve rolate premazati sa otopljenim puterom, ili ako koristite ulje sa njim.


Rernu zagrejati na 180*C  i peći pitu oko 45 minuta ili dok vam fino ne porumeni.

Ohladiti pitu,iseći na komade,posuti sa prah šećerom i poslužiti.


Pita sa šargarepom/mrkvom

Po želji naribanu šargarepu možete prvo prodinstati sa malo šećera i sokom od jabuka,prohladiti i tek onda filovati kore.

Prijatno!!!!

 Danas sam častila sebe i svoju prijateljicu sa jednom izuzetnom orhidejom,koju gledam već nekoliko meseci.

Neobična orhideja

i izbliza

neobična orhideja

Нема коментара:

Постави коментар