понедељак, 8. јул 2013.

PALAČINKE S PAVLAKOM

Ovako fine i nežne palačinke još nikada nisam jela, kada ih zagrizete, prosto se tope u ustima. Kao penica su. 



Sastojci:


     200 ml tečne,neutralne pavlake
     3 velika jajeta
     1 kašika šećera
     3 kašike vršne,brašna
     1 kašika putera
     4 kašike mineralne vode ili soda voda
     prstohvat soli
     prstohvat praška za pecivo
     1 kašika tečne vanile i na vrh noža praha od vanile
     4 kapi ulja od narandžine kore ili malo nastrugane kore

Priprema:

 Umutiti jaja sa kašikom šećera pa dodati tečnu pavlaku,mineralnu vodu, vanilu,prah vanile,naribanu koricu narandže i sve dobro sjediniti.

Nad posudom prosejati brašno pomešano sa praškom za pecivo i malo soli, umutiti dobro sa žicom za mućenje, da razbijete sve grudvice, dodati otopljen puter i sve sjediniti i ostaviti pola sata u frižider da se "odmori".

U tiganj sipati malo ulja pa ga dobro zagrejati, sipati kutlačom testo i peći kao što pečete palačinke.( Ja sipam samo prvi put malo ulja, posle toga mi više nije potrebno i ne lepe mi se )
Budite veoma pažljivi pri okretanju jer su veoma nežne, da ih ne pokidate.

Od ove smese ćete dobiti 8 najlepših palačinki,koje ste ikada probali.( U zavisnosti od veličine tiganja)
Ja sam ih mazala domačim džemom od kajsija.

Recept je odavde sa nekim izmenama

Prijatno!!!!!!

4 коментара:

  1. Hm, hm, ja još nemam normalan tiganj, patim se sa nekim krivim, ali sam prilikom prošle posete mami kupila jedan savršen, i znam da će ona sigurno da spremi ove palačinke, jer ih peče svakog drugog dana po onom običnom receptu. A praviću ih i ja, samo d akonačno kupim tiganj :-).

    ОдговориИзбриши
  2. Tajana,hvala ti puno. Ti stari,krivi tiganji su najbolji za palačinke..ja sam kupila ovde tiganj,mali plitki,baš za palačinke i kupih jedan i mojoj snajki i da vidiš kako ih ona peče ( poreklom je sa Filipina, ali obožava našu hranu...a i voli da ugađa mužu,mom sinu.)Topli pozdrav za tebe i mamu.

    ОдговориИзбриши
  3. Zokie, your pancakes are telling me "Gery, come here and eat me!". They look so delicious!
    Well done, friend, and have a nice evening! :)

    ОдговориИзбриши