субота, 4. јануар 2014.

Kelj pupčar ( prokelj ) s kestenjem

Pred Božić sam gledala maratonsku ermisiju na Food Channel gde su svi poznatikulinarski chefovi kuvali za Božićni meni..uh švašta je tu bilo lepog. Ovo je recept Jamie Olivera.
Prošle nedelje sam pripremala za moje goste kelj pupčar, koji obožavam da jedem a Boga mi, dopalo se i njima, jer su tražili recept.
Kelj pupčar sam naučila da jedem kod moje pastorke Jelene, koja ga fantastično pripremi.



Sastojci:

500 g ili po potrebi kelj pupčar
100 g suve slanine
25 g tostiranih pinjola
100 g skuvanih i oljuštenih kestena
maslinovo ulje

Priprema:

Kelj pupčar oprati, iseći gornje zadebljanje i očistiti od spoljnih listova i svaki iseći na četvrtine.

U dublji tiganj ispržiti šnite suve slanine da je hrskava i staviti ih na kuhinjski papir da se ocede od viška masnoće.
Na toj istoj masti, koju je slanina otpustila i uz dodatak maslinovog ulja ( ako je potrebno ) propržiti isečeni kelj, samo da omekša ali da je i dalje hrskav.Posoliti i pobiberiti po ukusu ( pazite da ne presolite jer slanina je slana ) Pržiti oko 5 minuta.
Sipati u činiju iz koje ćete poslužiti, dodati kestenje isečene na sitne komadiće,tostirane pinjole ( može i bez njih ) i odozgore posuti sa smrvljenom slaninom, sve izmešati i poslužiti toplo.( ne sećam se da li je on dodao i šaku suvih brusnica,ako volite taj slatkasto kiselkasti ukus, dodajte ih, ja nisam )

Idealno uz bilo koje meso.

Prijatno!!!!!




4 коментара:

  1. Mnogo volim prokelj, a ovaj je u kombinaciji sa kestenom sigurno odličan! :)))
    Ja bih umesto slaninice brusnice ;) Kiss

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, puno ti hvala...mogu i brusnice baš bi bila super kombinbacija.Pozdrav, draga moja.

      Избриши
  2. Mnogo volim prokelj! Verujem da je odličan u ovoj kombinaciji!

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ga obožavam i kako god da se spremi, ja sam ZA.Hvala ti, draga Boby.

    ОдговориИзбриши