уторак, 15. април 2014.

Mala pauza

Ovih dana sam se baš umorila,to je slatki umor ali ipak,umor je umor.
Moj mlađi sin se oženio i bilo je tu puno posla oko pripreme i ako mi nismo takoreći ništa spremali ( taj deo posla smo dali drugom da odrade ) ali bilo j drugog posla, koji smo morali mi da odradimo.
Ovom prilikom bih htela da podelim nekoliko slika sa vama, mojim pratiocima.
Slike sam uslikala ja a biće i onih profesionalnih ( koje trenutno još nisu gotove )


Potpis je na papiru i najzad su postali suprug i supruga ( husband and wife )


Dok je on potpisivao bio je osmeh...šta li sad ona misli,dok potpisuje?


Moja snaha nema tatu, tako da joj je tatu zamenio svekar, koji ju je i uveo.,ustvari, uveli smo je zajedno, ali ja tu sliku nemam.


Mladi i lepi ljudi, život je tek pred njima.


Mama i sin


ovo je moj muž uslikao, kakva je takva je, bolje slike nemamo.


Ona jako voli svog svekra, vidi se da joj tata nedostaje.

Ove su slike sa venčanja a sada nastavljam sa slikama sa svadbe.



Lepa mlada žena, koja je donela puno radosti u našu kuću.


Ovde je sa njenom kumom i venčanim kumom Aleksandrom, koji je takođe i kršteni kum mog sina, Aleksandra, daju se zadnje instrukcije, pre nego što ih najave.


Prvi put da se pojavljuju kao gospodin i gospođa N


Njihov prvi zajednički ples.....



Njihova  svadbena torta



Ima li išta lepše od mladosti, lepote,ljubavi,sreće?



Bio je tu ples za kćerku i oca ( mada nam ona nije kćerka, mi smo je prihvatili, kao da jeste )






Vreme je da se i torta iseče i da im zajednički život bude lep i sladak kao što je i njihova torta.


Nas troje zajedno



Bilo je tu puno lepih torti,voća,kolača....


Ples samo za mamu i sina, uh što sam se isplakala a sve zbog ove pesme, koja me pogađa pravo u srce, "Srećno ti bilo sine"

Danas su otputovali na njihov medeni mesec u Meksiko i jutros,kad smo ih ostavili na aerodromu,kažu, ovaj odmor nam je zaista potreban.
Nedostajaće nam na porodičnom slavlju za Uskrs, ali biće još mnogo drugih slavlja.....

NEKA VAM JE SA SREĆOM!!!!!!!!

54 коментара:

  1. Мила Зори, щастие и светлина да има в пътя на младото семейство. Да са много щастливи и вечно влюбени. Прекрасни са! Честита радост!

    ОдговориИзбриши
  2. Neka im je srećan zajednički život, uz puno ljubavi, razumijevanja i pažnje!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivno, uživam u fotografijama ovakvih događaja gde je sve puno ljubavi i veselja. Neka im je sa srećom i neka dugo godina traje njihova ljubavna priča...Svima vama još puno lepih povoda za slavlje ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Sandra, od srca ti hvala i da u skoro vreme i kod tebe bude veselje.Topli pozdrav.

      Избриши
  4. najiskrenije čestitke...skoro sam se rasplakala na ovoj slici gdje zajedno plešete...svako dobro i puno sreće svima vama...a sada se malo odmori...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Snježana, sad nekoliko dana odmora pa onda pripreme za Uskrs, jer imamo i drugi deo porodice koji su ovde i stiže mi i pastorka iz Londona i jedva čekam da i nju vidim.
      Teško je zadržati suze dok ta muzika svira.

      Избриши
  5. Cestitke :)
    Snaja je prava bombonica. Izgleda jako milo i blago. Zelim im puno srece i puno lepe decice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ljiljo. Za jedno desetak petnaest godina i ti ćeš dobiti snajkicu i lepo ih je imati,Hvala Bogu da su nam samo deca živa i zdrava, sve drugo će biti dobro.Topli pozdrav.

      Избриши
  6. Zoki, congratulations! I feel so happy for you! The young couple is wonderful I wish them all the best!
    Hugs and kisses, my dear friend! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much. I am very proud Mother and very happy mother in low .Hugs, my dear friend:))

      Избриши
  7. Cestitam Zorice, puno srece mladencima; svi ste tako divno izgledali!

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam draga Zoko, neka im život bude posut cvećem, obasjan ljubavlju i veselom dečicom, nema veće sreće nego kad roditelji žene i udaju decu. Prelepi ste svi, a snajka je baš slatka i mila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jaco puno.Mi smo vrlo ponosni na njih i srećni smo da su našli jedno drugo. Topli pozdrav i ljubi mi Lenkicu.

      Избриши
  9. Ja moram priznati dok čitam ovaj post i gledam ove divne slike vjenčanja da ne mogu sakriti suzu radosnicu,,,neka ih prati sva sreća u zajedničkom životu,svako dobro im želim od srca ,zbilja su divan par! Veliki pozdrav draga Zorice,odmori se i uživaj u svojoj djeci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja Nelyce, puno posla oko svadbe, ali i to je deo radosti koju nam venčanje donosi. Prošlo je, odmorićemo se svi a najvažnije je, da su mladenci srećni. Od srca ti hvala,draga moja.

      Избриши
  10. Kod nas kažu: "Majke radjaju, a Bog sastavlja", a kaže se još i "Dobri ljudi se pronalaze".
    Mladenci zaista izgledaju premilo i predrago. Od sveg srca im želim dug život koji je ispunjen samo srećom, zdravljem i radošću.

    Puno pozdrava,

    Milanka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Milanka i dok čovek ne doživi tu radost u svojoj duši, ne zna kako je. Mi smo bili namnogim svadbama, ni broja im se ne zna i svaki put smo se radovali sa roditeljima i mladencima i tek sada znam kolika je to radost u srcima roditelja.Topli pozdrav.

      Избриши
  11. I da... ne rekoh... zadrhtala mi je brada dok sam slušala pesmu... Ne smem ni da pomislim kako ću ja plakati kada budem za koju godinu plesala ovako sa sinom...

    ОдговориИзбриши
  12. Cestitam i da dugo godina provedu u ljubavi i razumjevanju !!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Congratulations and thank you for sharing the beautiful wedding pictures. Do share more of the beautiful food and cakes at the wedding!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you kennedy so much. Unfortunately I did not make any pictures of food and sweet table, if any of my friends did, I will post them here. Regards:))

      Избриши
  14. Slike su prekrasne, i vi ste svi lijepi i zgodni, a mladenci posebno. Divna svadba, zelim im puno zdavlja i srece i vama sa njima.
    Milice bas si se isplakala, skoro na svakoj slici ti je lice placno. I ja bih. Kad i ako Bog da da docekam. Cestitke jos jednom, mladencima i roditeljima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja Bebo. U suštini nisam baš svuda sa plačnim licem, jedino dok smo plesali i dok sam održala svoj govor, posle toga sam bila u redu, ali nekad su emocije jače od nas....uživali smo u našim prijateljima i familiji, igrali i tih 6-7 sati je brzo prošlo.Još jednom, od srca hvala i pozdrav za vas.

      Избриши
  15. Čestitam Zoko....neka im je srećno i berićetno!!!!!

    ОдговориИзбриши
  16. Sve je predivno. Puno srece mladencima i cestitke cijeloj porodici.

    ОдговориИзбриши
  17. Čestitike od sveg srca mladencima a onda i tebi it vom suprugu i da uživaju u svojem bračnom životu i da im bude lijep kao i početak, pun osmijeha, ljubavi i zdravlja a sve u krugu dragih ljudi i porodice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Dilajla.Najveća želja nas roditelja je da im deca budu srećna i daj Bože da tako bude.Topli pozdrav.

      Избриши
  18. Cestitke od srca! Velika je to radost Zorice, tako sam srecna zbog vas! Neka su Vam zivi i zdravi mladenci, puni ljubavi!

    ОдговориИзбриши
  19. Draga moja Zoko, čestitam ti snajku! Mladencima želim dug i srećan brak, a tebi i Stanoju da se uvek ponosite njima!
    Uživajte svi zajedno u porodičnoj sreći! :*

    ОдговориИзбриши
  20. Zoko, od srca vam cestitam i radujem se vasoj sreci! Mladencima zelim srecan, dugovecan i bogat brak.

    ОдговориИзбриши
  21. Felicitaciones a los novios y a los padres, unas fotos preciosas y me imagino que un día inolvidable y maravilloso. Un saludo

    ОдговориИзбриши
  22. Prekrasno draga Zorice, iskrene čestitke mladencima i svima vama ! Njih dvoje su prekrasni, vidi se da je bilo lijepo , veselo, puno emocija , neka tako ostane i dalje u zajedničkom životu !

    ОдговориИзбриши
  23. Divno! Čestitke svima! Tako emotivno i s puno ljubavi napisano!

    ОдговориИзбриши