четвртак, 3. април 2014.

OMILJENA PECIVA NAŠIH BLOGERKI - Blogerske igrice

Ja testa volim i nikad mi ih nije dosta i svaki put kad vidim neki novi recept za njih, jedva čekam da h isprobam.
Jafi, sa bloga Kuhinjske čarolije me je uključila u ovu igricu, pokušavam da stignem, ali u ovih nekoliko nedelja i u sledećih nekoliko, vremena će biti malo ...pokušaću da se odazovem onoliko koliko mogu, ako sam neki poziv na igricu propustila, unapred se izvinjavam.
 


Mojih 5 najomiljenijih peciva sa bloga...auuu pa sad sam u teškim mukama, trreba se odlučiti za pravih 5 a ja svako jedeno podjednako volim...pa da krenem....



Ovu pitu obožavamo i muž i ja, nosila sdam je mnoga druženja sa prijateljima i gde god da sam je odnela uvek je bila pojedena do zadnjih mrvica.




Još jedno izvanredno testo, koje se prosto topi u ustima.




Još jedno, moje omiljeno pecivo, koje će vam dobro doći posle Uskrsa kad imate puno razbijenih ofarbanih jaja i ne znate šta ćete sa njima


Jedno od retkih recepata, koje je moja mama ostavila iza sebe, obično za peciva nikad nije imala recepat, sve je to imala u glavi...ovaj recept sam sasvim slučajno zapisala i sad mi je žao što ih nemam više.



 

Sad je teško završiti sa ovim venčićima, kad znam da ima još toliko lepih peciva, koje bih htela da podelim sa vama, ali do neke sledeće prilike sladite sa ovim pecivima.

Da bi nastavili sa ovom igricom ja bih pozvala sledeće blogove da nam se pridruže u ovoj igrici:







16 коментара:

  1. Me encanta la combinación de sabores, y la masa tiene una textura estupenda. Un saludo

    ОдговориИзбриши
  2. Is this a game or something like this? I can't understand, Google Translator isn't working again...
    But everything looks perfect, Zoki! Hugs and kisses, my dear friend! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, my dear friend, this is our favorite baked goods on our blogs,kind of game, between us, bloggers. We should choose 5 most liked baked pastries from our blog and then we choose 5 other blogs and bloggers to choose theirs. For me it was very difficult to choose, because I love baked goods and pastries end every recipe is my favor. Thank you, my dear friend and hugs and kisses for you:))

      Избриши
  3. Страхотни рецепти, великолепни празнични предложения! Невероятно си талантлива, Зори.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. My dear Yoly, you are my Queen of everything, and this is honor to hear from you. Thank you so much and hugs and kisses for you. Enjoy your day:))

      Избриши
  4. Odličan izbor Zoko i prelepe fotografije! Hvala na pozivu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Zoko, tvojih top 5 su fantastični :) Ništa od toga nisam isprobala i moraću pod hitno da krenem u akciju :) Hvala puno na odzivu u igrici :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E moja Jafi, ko će sve isprobati u moru svih ovih lepih recepata..eto vidiš ja nikako da isprobam tvoje kupus kifle i Lanine pogačice sa kajmakom. Da imam još 5 života ne bih stigla sve da isprobam. Da su mi deca bliža, bilo bi mi lakše da isprobam sve te recepte, ovako samo nas dvoje. Topli pozdrav i hvala na pozivu.

      Избриши
  6. Zorice, prelepo pecivo si izabrala! Moraću i ja da se bacim u akciju uskoro i da isprobam neke od njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za tebe Suzy ne sumnjam ti voliš peciva i radiš ih sa puno ljubavi. Topli pozdrav.

      Избриши
  7. Ne sumnjam da si imala dilemu oko toga šta od one divote od testa sa ovog tvog predobrog bloga (koji sam uzduž i popreko već pretresla:) da odabereš... Uostalom, šta god da je za ovu priliku odabrano - nema geške. Od današnjih odabranih recepata još nijedan nisam isprobala, tako da je vreme. Suncokret pogaču sam locirala nedavno pa da se okušam... Hvala na ljubaznom pozivu..Družimo se!!;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedva čekam tvoj izbor i tvoje lepe priče koje uvek proprate tvoje recepte...uvek uživam u svim tvojim slikama i pričama. Sandra, zagrljaj za tebe i hvala.

      Избриши
  8. Tvoja fantastična peciva !! Ma da ih treba izabrati sto bilo bi malo, a ne samo pet ! U svakom slučaju izbor je odličan,a ja sam zastala kraj slanih dedinih brkova, znam već da ću ih praviti mojim curama kada otiđem za Uskrs u Dbk , a niti slatke vjenčiće neću preskočiti !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj da znaš, ja testa in peciva obožavam i zaista mi je bilo teško odlučiti se za 5. Unapred se radujem tvom susretu sa curama iz Dbk.Lepo se provedi.

      Избриши