субота, 12. април 2014.

Pesto od rukole i mladog belog luka

Uskoro će biti mladog belog luka, zašto ne napraviti pesto od njega?


Sastojci:

     150-200 g sveže rukole
     10-15 stabljike belog luka ili 4-5 češjeva
     100-150 g propecenih pinjola/semenke bundeve/buče/badema/oraha
     150-200 ml ekstra devičanskog  maslinovog ulja
     1 kašičica soli

Priprema:

Pinjole propržiti u tiganju bez imalo masnoe. Pazite da vam ne pregore, jer vrlo brzo počnu da rumene. Ostaviti ih na stranu da se prohlade.

Oprati i očistiti rukolu pa je osušiti ( ja je sušim sa centrifugom za salatu) i staviti u multipraktik.

Stabljike mladog luka oprati i očistiti pa iseći na manje komade i takođe ih staviti u multipraktik. Ako ih nemate, stavite 4-5 češnjeva ovogodišnjeg belog luka. 
Pustite multipraktik da radi na pulse nekoliko puta, onda stavite da motor radi i polako dodajte maslinovo ulje i so.

Gotov pesto staviti u teglu i preliti maslinovim uljem, zatvoriti i držati u frižideru.

Sve ove mere se mogu promeniti , bolje je dodavati po malo pa podesiti po vašem ukusu i ukusu vaše porodice.Po želji, ovde možete dodati sveže izrendan parmezan sir.
Ovaj pesto možete premazati na testo za pizza i napraviti vegeterijansku pizza, takođe vam može poslužiti da marinirate škampe ili za pastu po vašem izboru.

Prijatno!!!!



4 коментара:

  1. Hm opet se izgubio komentar.Ajmo ponovo:)
    I aj cesto pravim drugacija pesta od onog tradicionalnog.Tako pravim kad imam u basti:od maldog graska,od spanaca,od persuna.A sad cu imati jos jedan izvrstan recept od tebe:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja. Pravim ga i ja od svega i svačega,i od onoga što nam se trenutno jede.Imam jedan fini,hajde da ga naznovem pesto,od belog luka i paprika,ne ynam da li sam stavila taj recept ovde,ako nisam,postaviću ga uskoro.
      Topli poydrav ya vas.

      Избриши
  2. Domaći pesto je uvijek posebno dobrog okusa, ovaj kod tebe mi se jako sviđa, ne smijem zbog alergije bijeli luk, ali ima tko smije pa ću se sigurno još vratiti po ovaj recept !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žao mi je što imaš alergijju,joj ja ne bih yna la šta bih kad ne bih mola da jedem beli luk,obožavam ga.

      Избриши