среда, 9. април 2014.

Pet omiljenih poslastica- blogerska igrica

Retko igram ovu vrstu igrica, osim onih naših standradnoh blogerskih igrica, pokušaću da izdvojim 5 omiljenih poslastica i ako ih retko jedem. Volim da ih pravim za moju porodicu i prijatelje, i uživam kad vidim da su se njima te poslastice dopale.
Hvala Začaranoj kuhinji na nominaciji...







Ova torta je, bar za mene, jedna od najlepših torti, nije jeftina torta, ali zato nema onog ko je ne voli. Ušla je u uži izbor 2011 godine u deset najboljih recepata na Coolinarici,pa vredi je probati.



Jedne od najlepših breskvica i kad god ih pravim, pravo mi je zadovoljstvo igrati se sa njima. Sitni kolači,koji će ulepšati svaku tacnu sa kolačima, za bilo koje slavlje.



Ako volite kolače od jabuka, ovo bih vam obavezno preporučila...fantastičan je.





Ovo je jedna, od najomiljenijih poslastica moje dece, vole baklavu a vole i cheese cake,pa zašto ih nebi spojili u jedno.




Kod nas se jabuke puno koriste, pored paradajza, jabuke su druga namirnica koja je uvek prisutna u našoj kući...ako volite krem pitu,ovo je za vas i da znate,što duže stoji ( ako je moguće ) da je sve bolja.

Sada se treba odlučiti za 5 blogera, koji će nastaviti igricu...e ovde počinje da me boli glava, jer ne znam ko je već učestvovao a ko nije,ako nekog nominujem, a već se odazvao na poziv nekog drugog blogera, unapred se izvinjavam.



18 коментара:

  1. Odličan izbor koji ne samo da prelijepo izgleda nego i uvijek nešto jako fino kod tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dilajla, pravo mi je zadovoljstvo praviti poslastice za moje najdraže,ali dekoracija torte mi nikako ne ide, namučim se živa, ali nekako napravim. od srca ti hvala.

      Избриши
  2. odličan izbor Zoko,ali i vrlo ukusne poslastice.ma tako je to kod tebe.... sve i diše i miriše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga moja Danka...poslastice i nekako ali peciva uživam da pravim...prepustim se svojim mislima i radim. Topli pozdrav.

      Избриши
  3. Ja vise ne moram da imam kuvare.Pogledam kod Zoke i to je to.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E moja Cale, ovo što pišem ovde je ustvari za moje naslednike, nešto da i oni nauče.Koliko će da im mkoristi je do njih. Pozdrav za tebe i moj Požarevac.

      Избриши
  4. Pitala sam se kako ćeš među tolikim receptima odabrati samo pet :)) Krasan izbor !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E moja Snježana, nije lako ali kako li je tek kod tebe, sve bolje od boljeg i verujem da si i ti imala problema,koji izabrati. Topli pozdrav ti leti u Pulu.

      Избриши
  5. Oh, Zoki... So lovely things! I absolutely agree with your choice. :)
    Have a wonderful evening, my dear friend!

    ОдговориИзбриши
  6. Zoko, predivne poslastice, odličan izbor, mada su sve Vaše poslastice fantastične!!!
    Ovaj Cheese cake sa ukusom baklave mi je veoma zanimljiv. Obavezno ću ga isprobati!

    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da rti se poslastice dopadaju i hvala tebi na nominaciji. Topli pozdrav.

      Избриши
  7. Draga Zorice, idem od kolača do kolača i gledam i divim se i svakoga bi rado probala , kao i mnoge druge sa tvoga bloga, a ovdje osim što ću sigurno isprobati pitu od jabuka sa vanilijom najviše su me razveselile prekrasne i meni omiljene breskvice !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja Branka, tu pitu i ja obožavam, jer volim kremaste kolače ali nikako da stignem da je ponovo napravim. Breskvice su mi omiljeni kolači na tacni, volim da ih vidim, ali ih ne jedem.

      Избриши
  8. Ajme meni, jedan bolji od drugoga, nisam ni jedan probala, ali hoću vjerojatno sve

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ingrid.Ja pravim kolače ali ih veoma retko jedem, obično probam parčence, samo da znam kakvog je ukusa, inače ne uživam u njima.

      Избриши
  9. Odlican izbor recepata,hvala na nominaciji,nadam se da nisam zakasnila jer nisam bila kod kuce i malo sam zanemarila blogovanje i recepte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve je u redu. Uradi kad možeš a na kraju ako ne stigneš, biće još nekih igrica.Topli pozdrav.

      Избриши