субота, 26. април 2014.

Predjelo sa jalapeno ( halapinjo ) paprikama.

Često ne znamo sa čim da poslužimo naše iznenadne goste, evo vam jedna od ideja.....


Sastojci: desetak osrednjih halapinjo paprika, 120 g krem sira, 10 dužih šnita dimljene slanine ( canadian bacon )

Priprema: Paprike oprati, preseći ih na pola i očistiti od unutrašnjih žilica i semenke ( na ovaj način odstranjujete najveći ljuti deo iz njih i biće vrlo blago ljute, jedva da se oseti ljutina )

Napuniti svako udubljenje sa po dve kašičice omekšalog krem sira.
Svaku napunjenu papričicu obmotati sa isečenom polovinom slanine a ako je slanina kraća, onda sa celim parčetom slanine.

Podmazati tepsiju uljem ili prekriti papirom za pečenje, poređati napunjene paprike i peći ih oko 20 do 25 minuta na 200*C ili dok vam slanina ne postane hrskavo pečena.

Prohladiti kratko i poslužiti sa čašom piva.


Prijatno!!!!!




8 коментара:

  1. Meze po mom ukusu - slaninica, sir i paprika.

    ОдговориИзбриши
  2. Fantasticna ideja Zoki!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moji....mi ovo mnogo volimo, ali ne pravimo često....Pozdravljam vas.

      Избриши
  3. Ovo mnogo volimo. I skoro sam ih pravila, ali nisam stavljala slaninicu. Sa njom bude jos bolje :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ih nisam nikada probala bez slaninice,baš im ona daj onaj ukus koji volimmmmmm.Da znaš da ću ih sledeći put napraviti bez, da vidim razliku.

    ОдговориИзбриши
  5. Jednostavno i ukusno, kombinacija koja uvijek odlično prolazi. Jako mi je lijepa prezentacija !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma neke jednostavne stvari su mnogo bolje od onih komplikovanih, a ovo mi je idealna kombinacija.

      Избриши