среда, 23. април 2014.

Salata od kuvanih jaja ( Egg Salad )

Sigurna sam da svi imamo višak kuvanih jaja od Vaskrsa i da ne znao šta ćemo sa njima....ja imam dosta recepata ovde šta napraviti sa njima, ali ti recepti mi trenutno ne odgovaraju, jer ću samo da imam višak hrane u frižideru.....juče mi je palo na pamet ova najobičnija salatica, koju su moja deca vrlo često nosila u školu za ručak. Možda će se dopasti vama i vašoj deci.




Sastojci:

( za dve osobe )

3 do 4 kuvanih jaja
1 manja glavica ljubičastog luka ili 2-3 struka mladog luka
1 štap celera
malo seckanog peršuna
3 do 4 kašike majoneza
1 kašičica Dijon senfa ili koji vi koristite
so i biber
hleb ili kajzerice

Priprema:

Oljuštiti jaja i iseći ih na sitnije kockice.

U veću zdelu staviti sitno iseckan ljubičasti luk, ili mladi luk, ja koristim i zeleni deo mladog luka, sitno iseckan celer,peršun, iseckana jaja,majonez, senf i sveže samleveni biber i so i sve izmešati.

Hleb istostirati pa staviti opran i osušen list zelene salate, preko staviti nekoliko kašika salate od jaja,preklopiti sa drugim parčetom hleba i uživati u ovom fantastičnom ukusu.

Salatu možete staviti i u zdelu, doneti istostiran hleb,listove zelene salate, isečen paradajz na kolutove i ostaviti da svako napravi sendvič po svom ukusu.
Prijatno!!!!!!!

6 коментара:

  1. Draga Zoki, vjerujem da ste štucali ovih dana jer sam vas često spominjala zbog ukrašavanja jaja salvetama :) Probala sam tu tehniku i nadalje ću nastaviti primjenjivati za Uskrse, jedino ću se morati bolje pripremiti sa salvetama da mi sličice obuhvate veću površinu jajeta kao kod vas. Ova ideja sa salatom mi se isto čini odlična, jer svi imamo viška jaja. Ideje su vam odlične, hvala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nataša, ja stalno gledan za salvete koje bi mi odgovarale za ukrašavanje jaja i kad god naiđem da mi se neđto sviđa, obavezno kupujem. Angažuj i svoje prijatelje i rođake i oni ti mogu puno pomoći. Drago mi je da sam ovaj način pripreme jaja sa dekupažom prenela ovde. Najveću zahvalnost dugujem tavučo, koja mi je to omogućila.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična salata, ovo mi se jako sviđa , posebno je dobra uz komadić finog kruha kako si je i ti poslužila !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Branka,hleb inače ne jedem ili vrlo retko ali ovaj jako volim, pravi se sa starterom i sa 12 vrsta semenki i žitarica...kudćeš bolje.

      Избриши