понедељак, 27. октобар 2014.

Pasta kuvana u temeljcu

Izuzetno jeftin i brz ručak


Sastojci:


300 do 400 g pasta, po vašem izboru
250 g suva dimljena slanina
200 g svež spanać
650 do 750 ml pileća ili povrtna supa
2 manje glavice crni luk
2 čena sitno iseckan beli luk
parmezan
može a ne mora sitno iseckan peršun,tucana paprika

Priprema:

U veći i dublji tiganj staviti sitnije iseckanu suvu slaninu i pržiti je da porumeni i ispusti malo masnoće.

Izvaditi isprženu slaninu u tanjir i ostaviti sa strane.
Odliti višak masti, ostaviti samo kašiku dve i u tu mast dodati sitno iseckan crni i beli luk i pržiti,povremeno promešajate da ne izgoro, dok luk ne postane staklast.

Sipati pileću ili povrtnu supu, koju ste ranije skuvali ( mi ovde možemo da kupimo već pripremljene u tetra paku,ja sam danas kuvala supu za nas i sa ostatkom supe sam sipala u tiganj...takođe sam napisala za pastu i supu, ako stavite manje paste, onda sipajte i manje supe.Ja sam kuvala za nas dvoje 250 g paste i nalila sam sa 500 ml supe ) u tiganj i sa varjačom izgrebati sve sa dna tiganja, dodati pastu, suvi začin i soli po ukusu,poklopiti tiganj i pustiti da provri, smanjiti na osrednju temperaturiu i kuvati dok pasta se ne skuva,oko 15 minuta. Svakih 5 minuta promešati da vam se pasta ne zalepi za dno tiganja.

Posle 15 minuta pasta bi trebala da bude skuvana, ali i ne prekuvana,supa bi trebala da je skoro sva uvrela i samo malo gusta smesa bi trebala da bude na dnu tiganja.

Oprati mlad spanać ( baby ) i ako si istovi sitniji dodati u vruću pastu u tiganj i mešati da spanać uvene.
Vratiti slaninu u tiganj, sve zajedno izmešati,dodati po ukusu još soli i bibera, ako je potrebno.

Sipati u zdelu,iz koje ćete poslužiti,posuti sa malo seckanog peršuna ( ne mora ) narendati preko parmezan i posuti sa malo tucane ljute paprke i poslužiti toplo, uz čašu crnog vina.


Prijatno!!!!!

2 коментара: