субота, 9. мај 2015.

Mirisna piletina sa krompirom

Volim da koristim sveže začinske biljkice i ovog puta sam dobila mirisnu piletinu, zajedno da krompirom.

Danas je mom dragom mužu divan dan i za njegov dan sam mu pripremila ovaj ručak...torte nema, jer ćemo je imati sutra, kad ćemo i proslaviti njegov rođendan.....ljubavi, srećan ti rođendan!!!!


Sastojci:

pileće meso po izboru ili celo pile isečeno na komade
2 do 3 kašike brašna
1 do 2 glavice luka
6 do 8 čena belog luka
750 g do 1 kg krompira
1 veliki limun
2 pune kašičice meda
50 ml maslinovog ulja
po ukusu so i sveže samleven biber
nekoliko grančica majčine dušice
3-4 grančice ruzmarina
vegetin mix za piletinu
po ukusu italijanski začin, dimljena paprika,suvi začin

Priprema:

Oprati meso i osušiti. Posuti piletinu sa suvim začinom za piletinu, malo dimljene paprike i sveže samnlevenog bibera i ostaviti oko sat vremena u frižider da se marinira.
Po želji, pilertinu možete marinirati i preko noći.
U plitak tanjir staviti brašno i uvaljati komade mesa. ( za mariniranje možete koristiti začin koji vi volite, ja obično koristim montreal chicken začin za piletinu i malo vegetinog mixa za piletinu )
U veći tiganj sipat malo ulja i propržiti piletinu sa svih strana da piletina malo porumeni.
Izvaditi i staviti na tanjir.

Oljuštiti luk i iseći na osmine i staviti u veću zemljanu ili keramičku posudu. Čenove belog luka ( staviti onoliko koliko volite ) oljuštiti, ostaviti dva a ostalo staviti u posudu.
Limun oprati i izrendati mu celu koricu, iseći polovinu na osmine i staviti u zdelu, drugu polovinu ostaviti na stranu.
Krompir oljuštiti,oprati i osušiti. Iseći na komade po vašoj želji.
U manju zdelicu staviti med, sok od pola limuna, koji ste ostavili na stranu, pasirana dva čena belog luka,izrendanu koricu limuna,so i biber i suvi začin po ukusu,ja sam koristila mešavinu italijanskog začina, maslinovo ulje,so i biber i sve dobro izmešati sa viljuškom, da se med sjedini.
Preliti preko isečenog krompira i sve dobro izmešati.
Sipatii krompir u keramičku posudu, staviti piletinu preko krompira ili ušuškati je između krompira.
Preko staviti sveže grančice ruzmarina i majčine dušice.


Peći u porethodno zagrejanoj rerni na 185°C oko sat vremena, dok krompir ne omekša a piletina ispeče.
Ohladiti kratko i poslužiti toplo.



Prijatno!!!!!

4 коментара:

  1. Zoko mirišu čak do mene ;) Divno izgleda.
    Ne znam zašto ne mogu da komentarišem preko word pressa :(
    mamaukuhinji.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od srca ti hvala. Zaista ne znam ni ja zašto ne možeš komentarisati preko wordpressa...ja nisam više tamo, preselila sam blog ovde na bloggeru. Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Анониман10. мај 2015. 19:30

    Evo i za rodjendanse čestitke kasnim ali od srca želim sve najbolje!!

    ОдговориИзбриши