петак, 4. септембар 2015.

Dinstane tikvice

Ja volim one male zelene tikvice, prijatelj mi doneo njegove iz bašte i one su mi baš velike,pripremih ih nama, za lagani ručak.


Sastojci:

po 1 mala tikvica ( zucchini ) po osobi
1 velika paprika ( ja sam koristila žutu baburu )
1 velika glavica crnog luka
4 čena belog luka
sitno iseckan peršun
so i biber
maslinovo ulje
suva dimljena slanina
1 jaje po osobi

Priprema:

Zelene tikvice oprati, odseći im krajeve,preseći ih na četvrtine i onda iseći komadiće oko pola cm debljine.
U veći i dublji tiganj sipati nekoliko kašika ulja,zagrejati na osrednjoj temperaturi i dodati isečen crni luk na kockice i pržiti na toj istoj temperaturi, ali pazite da vam luk ne izgori.Promešati nekoliko puta.
Pošto sam ja koristiula suvu dimljenu slaninu, prvo sam nju propržila na suvom tiganju, ali ne potpuno, samo da malo porumeni i pusti mast,onda sam dodadala kašiku ulja,i dodala isečen luk i pržila zajedno, dok mi luk nije bio staklast.

U upržen luk dodati isečene tikvice,papriku isečeni na kockice,beli luk i pržiti sve zajedno dok skoro sva tečnost ne ispari, koju su tikvice pustile, oko 15 do 20 minuta.
Tikvice treba da budu hrskave a ne da se raspadaju kad su gotove.
Posoliti i pobiberiti po ukusu i kad je gotovo,posuti sa sitno iseckanim peršunom.

Posebno ispržiti jedno jaje po osobi,na oko i poslužiti zajedno sa dinstanim tikvicama i po želji, možete poslužiti i beli kravlji sir.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар