уторак, 21. мај 2019.

Hit ’N’ Run Panbaked Chicken

Dragi Bog može samo da mi pomogne kako da nazovem ovo jelo na srpskom. Juče smo bili prvo kod moje ujne da ih obiđemo pa onda kod prijatelja i dadoše nam i jedni i drugi puno domaćeg paradajza i malo domaćih paprika i danas odem da dokupim paprike i u prodavnici vidim brošuru koju ima svaka prodavnica da vam kaže šta im je na rasprodaji ove nedelje ( store flayer ) i u njoj vidim ovaj recept...e baš kao da su ga pisali za mene...inače je recept Jamie-ja Olivera


Sastojci:

4 velika zrela paradajza
2 ljubičasta luka
1 crvena babura
1 žuta babaura
6 pilećih karabatkova bez kožice
5-6 čena ne ljuštenog belog luka
1 kašičica majčine dušice
1 kašičica mlevene dimljene paprike
30 ml maslinovog ulja
30 ml balsamico sirće / ocat
po ukusu so, biber, suvi začin
sitno iseckan peršun
pirinač, zelena salata, neki fini hleb,palenta

Priprema:

Pileći karabatkovi treba da budu bez kostiju, oprati ih i očistiti od viška masnoće i ako su sa kožicom skinuti je. Ja sam imala 4 male krmenadle i koristila sam njih umesto piletine.
Osušiti ih od vode i vrlo malo posoliti i pobiberiti ili posoliti ih sa vegetinim miksom za piletinu i ostaviti ih sa strane, da odstoje dok vi pripremate povrće.

Paradajz oprati i ako su manji, iseći ih na četvrtine, a ako su veliki iseći ih na više komada.
Paprike oprati, očistiti od žilica i semenki i iseći ih na veće kocke. Ja sam koristila obične zelene roga paprike ( cubanelle )
Češnjeve belog luka ne ljuštiti,pritisnuti ih sa širim nožem da ih spljeskate.
Ljubičasti luk očistiti i iseći na režnjeve oko 1cm debljine.
Sve to staviti u veliku zdelu,dodati sitnije sečenu majčinu dušicu ( ja koristim mešavinu suvog začina; majčina dušica, ruzmarin,bosiljak,origano ) sipati mlevenu dimljenu papriku, maslinovo ulje,balsamico sirće ( ja koristim belo ) so i biber po ukusu i sve dobro promešati sa vašom rukom. ( ja sam stavila mnogo više povrća nego što je u receptu )
Sipati na veći pleh i rasporediti svuda po plehu. Napraviti 6 udubljenja i tu staviti komade piletine, ali nemojte da vam ih povrće prekrije.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko sat vremena, na svakih 20 minuta preliti piletinu sa sokovima koju je povrće ispustilo.
Dok se povrće peče, vi skuvajte basmati pirinač, a ako nećete da poslužite sa pirinčem, napravite zelenu salatu ili neki fini beget da umačete sve one sokove koje će vam povrće ispusti.

Kod mene je bilo posluženo sa basmati pirinčem, pre služenja posuti sa sitno iseckanim peršunom.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар