недеља, 13. септембар 2015.

Palačinke punjene sa krem sirom

Palačinke su mi najlakše da napravim kad nam se jede nešto slatko a vrlo često ih napravim više pa ih zamrznem i kad nam se jedu, izvadim onoliko koliko ćemo pojesti...probajte ih i na ovaj način.


Sastojci:

150 g brašna
2 jaja
250 ml mleka
1 kašičica šećera
2 kašičice vanile
prstohvat soli
30 ml otopljenog putera ili ulja

Sastojci za punjenje:

250 g krem sira
125 ml kisele pavlake
1 kašičica vanile
50 g prah šećera

Priprema:

Sve tečne sastojke možete staviti u blender i izmiksati zajedno ili ih napraviti klasično, umutiti jaja sa žicom,dodati mleko, puter / ulje,vanilu,prstohvat soli,kašičicu šećera i na kraju dodati brašno i sjediniti sve zajedno u glatku masu.
Ostaviti sat vremena u frižider,ili napraviti uveče i ostaviti preko noći a može da se koristi i odmah.
Ovako pripremljena masa može stajati u frižideru nekoliko dana.
Napraviti palačinke. ( od ove količine trebate dobiti oko desetak palačinki,u zavisnosti od veličine tiganja...moj je veći tiganj )
Dok pržim palačinke ne dodajem ekstra ulje ili puter, jer ga ima dovoljno i tiganj je keramički a može i teflonski.

Krem sir sobne temperature umutiti zajedno sa kiselom pavlakom, prah šećerom i vanilom u kremastu i glatku masu. ( ja sam dodala samo jednu punu kašiku prah šećera, zato što sam htela da ih premažem prvo sa džemom jer da sam stavila celu količinu šećera bilo bi mi preslatko )

Svaku palačinku premazati sa masom od krem sira, podviti stranice unutra i zaviti u male rolatiće.
( ja sam svaku palačinku premazala sa ovom masom, napravila sam još jednu turu, ovog puta nisam zamrzla već sam stavila u teglice i čuvam ih u frižideru,koristim kao preliv za sladoled i kao džem ) i onda sam ih premazala sa krem sirom.

Kad ste zavili sve palačinke, u tiganj, u kom ste pekli palačinke, staviti malo putera ili ulja ( ja sam koristila puter ) staviti zavijene palačinke nazad i pržiti ih dok vam ne porumene, okrenuti i pržiti i drugu stranu dok ne porumene.

Poslužiti tople sa svežim voćem za doručak ili kao desert.


Prijatno!!!!

7 коментара:

  1. Прекрасни са!
    Сърдечни поздрави!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. От сърцето ми Благодаря на Дани ... топли пожелания

      Избриши
  2. Kod nas palačinke prolaze na bilo koji način i to mi je najlakša i najbrža poslastica.Pozdrav, draga Jasna.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hi Ewa...yes this are crapes...we love them very much....they are with cream cheese and apricot jam. Thank you for visiting my blog. Warm regards:)))

      Избриши
    2. love them,here where re i live we eat crepes also with cheese, its mixed with cream,sugar and raisins :)

      Избриши