субота, 26. септембар 2015.

Piletina u sosu od tikvica

Juče sam isprobala ovaj recept i moj muž i ja smo se jednostavno oduševili sa ovim ručkom, ako imate tikvice, isprobajte ga i vi.
Inače, originalni recept je od Jeke sa Coolinarike, kod mene je sa vrlo malim izmenama.
Jeko, od srca ti hvala na još jednom odličnom receptu.



Sastojci:

6 pilećih odkoštanah karabataka ili 3 odkoštana batka sa karabatkom
4 male izrendane tikvice
1 velika glavica crnog luka
3 čena pasiranog belog luka
2 šargarepe isečene na kockice
nekoliko kašika maslinovog ulja
oko 250 ml kuvanog flaširanog paradajza
po ukusu; so, biber, suvi začin za piletinu
1 do 2 kašike sitno iseckanog peršuna

Priprema:

Ako nemate piletinu koja je već odkoštana, prvo joj odstranite kosti, ja kupujem već bez kostiju, neko skida kožicu, neko ne, ja sam kupila bez kožice.
Odstraniti višak masnoće, oprati je i osušiti od viška vode.
Pobiberiti je i posuti sa začinima i ostaviti nekoliko sati u frižider da se malo začini upiju u meso.

U veliki i dubok tiganj staviti nekoliko kašika maslinovog ulja, zagrejati i propržiti piletinu da porumeni sa svih strana.
Tako uprženu piletinu staviti u pekač da vam piletina pokrije dno pekača.

U tiganj, na istom ulju dodati sitno iseckan crni luk,zajedno sa šargarepom,isečenom na manje kocke i pržiti dok luk potpuno ne omekša, dodati beli luk i pržito dok ne zamiriše.

U to dodati izrendane tikvice i dinstati ih dok tikvice malo ne omekšaju.
Pobiberiti, posoliti i dodati malo suvog začina,sitno iseckanog peršuna, sve izmešati i prrobati za ukus.

Kašikom sipati izdinstane tikvice u pekač, tako što ćete podići svako parče piletine, sipati kašikom izdinstane tikvice,što znači, da vam tikvice budu na dnu, staviti piletinu preko i ostatak tikvica sipati preko piletine.
Sipati paradajz iz flaše preko tikvica i peći, u prethodno zagrejanoj rerni na 185°C oko 45 minuta.

Ja namerno  nisam htela da svi ti sokovi ispare, idealno je za umočiti hleb u taj sok, jer ukus je fantastičan.

Poslužiti toplo sa nekom finim hrakavim hlebom i čašom vina.



Prijatno!!!!!


Нема коментара:

Постави коментар