среда, 2. септембар 2015.

Pivske lisnate kiflice

Pecivo i ja....


Sastojci:

250 g sve namenskog brašna
250 g hlebnog brašna
7 g suvog kvasca
1 kašičica šećera
1 puna kašičica soli
250 ml piva
1 žumance
100 ml ulja
80 g otopljenog putera
kim, krupna so
belance za premazivanje

Priprema:

U vanglicu prosejati obe vrste brašna.
Pivo,koje je sobne temperature, izmešati sa kvascem i kašičicom šećera i ostaviti da se kvasac podigne.

U prosejano brašno dodati ulje,nadošli kvasac, žumance, so i zamesiti testo rukom ili mikserom. Ako mesite rukom, isipati na radnu površinu i mesiti ga dokle god ne dobijete lepo, meko i glatko testo,ako je potrebno dodavati po malo brašna da vam se testo ne lepi za ruke.
Ja sam moje testo mesila mikserom i mesila sam ga oko desetak minuta i nije mi bilo potrebno više brašna.
Umešeno testo oblikovati u kuglu,premazati sa uljem,vratiti u vanglicu, pokriti i ostaviti na toplom da se testo podigne.

Naraslo testo podeliti na pola i onda svaku polovinu podeliti na 4 ili 6 dela.
Ja sam podelila na 6 jednakih delova.
Svaki deo uvaljati u gustin i rastanjiti u veličini od desetak cm.Tako uraditi i sa ostalim delovima.
Svaki krug premazati sa malo otopljenog putera a zadnji deo ne.
Rastanjiti tako naslagane jufkice u što veći krug možete, pomažite se sa brašnom ili gustinom ( meni je mnogo bolje sa gustinom )
Premazati i gornji deo testa i onda iseći na 4 dela i onda svaki deo raseći na još 3 dela, tako da iz svake polovine dobijete po 12 kiflica.

Kiflice možete puniti sa krem sirom ili ih praviti prazne.

Zaviti kiflice i poređati u pleh, koji ste prekrili pek papirom. Pokriti sa providnom folijom dok to isto uradite sa drugim delom testa.
Svaki deo poređati na posebne plehove.
Kad ste završili obe polovine testa, deo, koji ste prvo zavili, premazati sa umućenim belancetom,posuti sa kimom i krupnom solju i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C oko 12 do 15 minuta.
Izvaditi pečene kiflice iz rerne i onda peći onu drugu turu.
Ohladiti ih na žici i poslužiti tople sa kefirom, jogurtom ili pivom.


Prijatno!!!!


8 коментара:

  1. Super izgledaju. Obožavam kiflice i nove recepte za njih.

    ОдговориИзбриши
  2. Malopre sam ih pravila: savršene! Jednu turu sam pravila sa punjenjem od slaninice i kačkavalja, a drugu klot praznu, sa posipom od kima i krupne soli. Oduševljena sam - pivo se ne oseti (nisam ni očekivala), lisnate su, jako lep ukus testa, a spolja su pomalo rustične. Ide u svesku i rekla bih da će često biti ponavljane! Hvala, Zoko, na sjajnom receptu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tanja jako sam srećna da su ti se kiflice dopale..mi mnogo volimo pecivo i vrlo često ih pravim, jer to je mom mužu i doručak i užina...on bi na testu živeo.Od srca ti hvala i neka su vam prijatne:))))

      Избриши