среда, 9. септембар 2015.

Topla salata od krompira i graška

Ova salata je idealna uz roštilj, može da se posluži topla ili hladna, a može da vam bude i kompletan bezmesni ručak.


Sastojci:

750 g sitnog krompira
150 g svežeg ili smrznutog graška
4 struka sitno iseckanog mladog luka
1 do 2 sitno iseckana feferončića
2 pune kašike sitno iseckane mirođije
1 puna kašičica ljutkastog dijon senfa
2 pune kašike majoneza
2 do 3 kašike belo balsamico sirće ili limunov sok
2 kašike maslinovog ulja
po ukusu morska so i sveže samleven biber

Priprema:

Birati male krompire i da biste imali lepši kontrast,uzeti one crvene krompire, ja sam koristila ove, koje sam imala.

Dobro ih oribati i ne ljuštiti ih.

Staviti ih u šerpu, naliti sa vodom, dodati kašičicu soli i kuvati ih dok, kad ih ubodete sa viljuškom, da ona lako prolazi. Pazite, nemojte ih prekuvati, onda će se raspadati krompir.
Moji su bili sitni krompirići i ja sam ih kuvala, od kada je voda provrela desetak minuta.
Ocediti ih od vode,isprati sa hladnom vodom, da zaustavite proces kuvanja i ostaviti ih na kuhinjskoj krpi da se osuše.
Osušene, iseći na 4 dela i staviti u veću zdelu.
Grašak skuvati ali da ga ne prekuvate, nego onako da se malo oseti pod zub ( al dente )
Isprati i njega sa hladnom vodom da sačuvate onu lepu zelenu boju i dobro ga ocediti, dodati i njega u zdelu.

Sitno iseckati mladi luk, mirođiju i feferončiće te i njih dodati u zdelu sa krompirom i graškom.

U manju zdelicu staviti senf, majonez, belo balsamico sirće, maslinovo ulje, so i biber i sve sjediniti u jednu gustu tečnost, ako je pregusto, dodati još malo balsamico sirćeta.
Preliti preko krompira i vrlo pažljivo promešati.
Ostaviti na sobnoj temperaturi bar pola sata da se ukusi sjedine ili nekoliko sati u frižideru i poslužiti je hladnu.
Ja sam je poslužila još toplu a sutra će je muž jesti hladnu.


Ja sam je poslužila sa BBQ rebrima.

Prijatno!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар