петак, 5. фебруар 2016.

Ljuti sos (Roasted Garlic Chili Sauce) sa ukusom belog luka

Ima mnogo nas ovde koji volimo ljute sosove..probajte ovaj na pečenom mesu, prženim jajima, sa pirinčem...


Sastojci:
2 do 3 crvene babure
2 do 3 crvene ljute papričice / feferone
1 glavica belog luka
2 male ljutike
2 kašike maslinovog ulja
60 ml jabukovog sirćeta
pola kašičice soli
1 kašičica meda

Priprema:
Uključiti rernu na 220°C.
Paprike oprati, osušiti,preseći na pola i očistiti od semenki i žilica. Ja sam ljute paprike pekla cele, jer su isuviše malene i trebalo mi je da je ljuto, vi, ako ne volite puno ljuto, očistite i njih od semenki i žilica.Ljutiku očistiti i preseći na pola a glavicu belog luka preseći na pola i ne ljuštiti je.
Posoliti i preliti sa maslinovim uljem,presečen beli luk okrenuti sečenu stranu dole i peći u zagrejanoj rerni 10 do 15 minuta samo da paprika dobije plihčiće po njoj. Ja sam ljute papričice dodala u zadnjih 5 minuta i pekla sam oko 13 minuta.Izvaditi iz rerne i ostaviti da se prohladi.


Beli luk istisnuti iz ljuske.
U multipraktik ili blender staviti sve sastojke koje ste pekli,još malo soli, dodati jabukovo sirće ( originalni recept kaže da se doda sirće od pirinča, ja ga nisam imala i ono mi je prekiselo ) i ja nisam dodala med, jer mi nije bilo prekiselo.
Sve samleti u glatku masu.
Probati i ako je potrebno dodati još soli i sirćeta.

Sipati u teglicu i čuvati u frižideru...
Ja sam napravila od 3 paprike, jer volimo ovaj ljuti sos, originalni recept je samo od 1 crvene babure i 2 male ljute papričice, 2 ljutike i glavice belog luka...
Ljutinu korigujte po vašem ukusu.

Prijatno!!!

1 коментар:

  1. I ja ga volim i cesto pravim samo ga "razblazim" jednim menjim patlidzanom umesto da smanjim ljute paprike. Uz pohovane stapice kackavalja prste da polizes!

    ОдговориИзбриши