недеља, 25. септембар 2016.

Tart sa smokvama i kozjim sirom


Mi obožavamo sveže smokve, ja bih mogla da ih jedem i da ne znam šta mi je dosta. Prijateljica mi je kupila divne krupne smokve, u drugom delu grada i ko bi mogao da im odoli...biće još nekoliko recepata sa njima.


Ovaj recept šaljem kao ulaznicu Sneški, koja je domaćica za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga " Sneško domaćica " i koji nam je zadala temu za ovaj mesec,sveže smokve.


Sastojci:
10 tankih kora za baklavu
300 g svežeg kozjeg sira
2 pune kašike meda
6 do 10 svežih smokava
75 g do 100 g otopljenog putera

Priprema:
Smokve oprati,osušiti iiseći na četvrtine.
Napisala sam da je potrebno od 6 do 10 smokvi, potrebno je 6 ako su smokve velike, ako su sitnije, oko desetak.
Otopiti puter.
Sir izmešati sa medom i ostaviti sa strane.

Svaku koru premazati sa otopljenim puterom i slagati jednu na drugu.
Na zadnju,premazanu koru u sredini sipati sir sa medom i premazato sredinu kore sa tom masom.
Preko naređati isečene smokve preko sira.


Ostatak kora, koje su bez sira saviti preko jednog dela okolo ivica a sredina nek vam ostane "gola". Po želji, možete preliti preko sa još malo meda a i ne morate.
Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 185°C oko 20 do 25 minuta ili dok vam kore ne porumene.


Izvaditi tart, kratko ohladiti i poslužiti sa kafom a najbolje je sa čašom belog vina.
Ovaj tart vam je odlično toplo predjelo za vaše društvo i vas.


2 коментара: