петак, 10. март 2017.

Posne puslice ili puslice bez belanaca

Već dosta dugo je prošlo od kad sam videla ovaj recept, ja nisam vigan niti vegeterijanka, ali volim svašta da isprobam a volim i vegeterijansku hranu i uvek mi je bila želja da isprobam i ove posne puslice, ali uvek zaboravim i danas mi je bio potreban naut / slanutak iz konzerve i setih se da sačuvam tečnost i da najzad isprobam i ove puslice. Ne moraju da budu samo puslice, može da se pravi i podloga za pavlovu, ili šaum za šaum pite i druge kolače. Ako imate priliku, probajte i vi.



Sastojci:  200 g vrlo sitnog šećera,250 ml **** aquafaba tečnosti ****,prstohvat soli,1 kašičica vanilinog ekstrata ili 1 kesica vanilinog šećera,nekoliko kapi limunovog ekstrakta,1 kašičica limunovog soka ili sirćeta

Priprema: Aguafaba je tečnost u kojoj je naut / slanutak bio u konzervi, Ocediti naut, i iskoristiti za salatu a tečnost sačuvajte za ovu poslasticu.Pre nego što počnete da mutiti aquafabu, mora da je dobro hladna.

Uključiti rernu da se greje na 100 do 115 °C.U zdelu za mućenje sipati tečnost i počnite da mikserom mutite dok ne počne da se stvara meki šaum, dodavati šećer po malo i mutiti dok se sav šećer ne otopi i dodati prstohvat soli, vanilu,limunov sok ili sirće, ekstrakt od limuna ( ovo i ne mora ) i mutiti dok ne dobijete čvrst šaum, kao kad mutite belanca za puslice.( umesto običnog šećera može da se koristi i prah šećer )Sipati pripremljen šaum u poslastičarsku kesu i koristite nastavak, koji koristite za puslice.Pleh prekriti pek papirom i špricom istiskati puslice.Ostaviti između mesta, jer će puslice malo da se rašire.Peći, ili sušiti ih oko 45 minuta ili, dok vam splja nisu čvrste a unutra treba da budu mekane.


Ohladite ih i poslužite.

Ono što ne pojedete čuvajte u hermetički zatvorenoj kutii.Ja sam u moj šaum dodala i nekoliko kapi ekstrakta od malina ( radi boje )

Prijatno!!!!!

2 коментара: