недеља, 20. август 2017.

Nedeljni doručak

Nedeljom smo obično svi kod kuće,i zašto ne bi pripremili doručak, malo obilniji nego obično, ali ako nećete ovo za doručak,možete pripremiti i za večeru. Mi ovo obično pripremimo jednom mesečno za nedeljni doručak i zaista volimo, danas nam je bio ručak
.

Sastojci:: 1 babura u boji, 2 ljute paprike, 250 g šampinjona, 1 velika glavica crnog luka, 50 ml maslinovog ulja, so i biber,po 1 do 2 jajeta po osobi

Priprema: U dublji i veći tiganj sipati maslinovo ulje i zagrejati, dodati sitno iseckan crni luk, smanjiti temperaturu i pržiti luk dok ne omekša.

Za to vreme oprati baburu u boji, ( ja sam imala nrandžastu ) očistiti je od drške i semenki i iseckati na sitnije kockice i dodati u tiganj da se prži zajedno sa lukom. Ovu papriku stavljam ranije u tiganj jer ona je deblja od ljutih paprika i njoj treba malo duže da uprži.

Oprati i očistiti ljute paprike, i njih iseći na kockice i dodati u tiganj da se i one prže. Ako hoćete da vam je više ljuto, nemojte skidati žilice, samo očistite od semenki.

Šampinjone očistiti ( neko ih pere, neko ih samo obriše mokrom krpom ili oljušti, ja ih perem pod mlazom vode ) i ako su veći, preseći ih na pola pa iseći na malo deblje listiće.
Dodati ih u tiganj i pržiti sve zajedno, dok skoro sva tečnost ne ispari.
Posoliti i pobiberiti po ukusu i ako želite možete dodati malo suvog začina ( ja koristim mešavinu začina koji se ovde u Kanadi može kupiti i zove se montreal chicken ) sve izmešati i napraviti onoliko udubljenja koliko ćete jaja upotrebiti.
U svako udubljenje razbiti po jedno jaje, blago posoliti i pobiberiti, poklopiti sa poklopcem i pržiti u pari dok ne dobijete isprženo jaje kako vi volite.
Mi volimo da su jaja rovita i ja obično čim razbijem jaja, poklopim, isključim ringlu i ostavim da stoji na ringli samo dok mi belanac ne pobeli odozgore.

Poslužiti toplo sa hlebom po vašem izboru,. Ja hleb obično ne jedem, ali sa ovako pripremljenim jajima obožavam da umačem u roviti žumance.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар