четвртак, 8. фебруар 2018.

Coffee smoothie

Baš mi se sviđaju ovi jutarnji napitci, jer mi u suštini zamene doručak, ovde sam dobila i kafu i doručak u jednoj čaši, pa probajte i vi.


Sastojci: 2 kašičice instant kafe,4 pune kašike zobenih pahuljica, 2 urme, 2 banane, 625 ml mleka po izboru, 2 kašike chia semenkica, kockice leda

Priprema: Zobene pahuljice i chia semenke potopiti u deo od mleka. Ostaviti  desetak minuta ili najbolje preko noći.

Staviti sve sastojke u blender,urme očistiti od semenke a ako ih nemate dodajte zaslađivač po vašem izboru. Ja sam koristila bademovo mleko, jer mi je preostalo od jednog drugog recepta a vi, koristite mleko koje imate.
Ja sam umesto zaslađivača dodale urme jer one su mi prirodni zaslađivač.
Samleti sve u glatku masu, sipati u čaše i odmah poslužiti.

Količinu sastojka odredite za koliko osoba pravite, ovo je za 4 osobe, ja sam pravila od pola količine za nas dvoje.


Prijatno!!!

1 коментар:

  1. Zaista divno! No, kavu volim popiti iz malih šalica, bez šećera, pravi espresso. Ovo bi mi bilo za popodne, ali bez zobenih, njih baš i ne volim-:)

    ОдговориИзбриши