понедељак, 26. фебруар 2018.

Smoothie od kog se gubi na težini

Ako je za verovati, ali tako kažu, da ovaj smoothie pomaže pri gubljenju težine...ja ga nisam pravila zbog gubljenja težine, nego jer mi se sviđa kombinacija...


Sastojci:  2 pune kašike jabukovog sirćeta, 250 ml iseckanog ananasa, 1 puna kašika meda, 250 ml vode

Priprema:  Ananas očistiti i iseći na kockice.
Ja koristim smrznut ananas, koji je već očišćen i isečen na kockice.

Sve sastojke staviti u blender ili u nutribulet i samleti..ja moje smoothies volim da su gušći a vi, po potrebi, dodati vode ili staviti na početku manje vode.

Poslužiti odmah.

Smoothie-je je najbolje popiti ujutru da bi vam dali dovoljno energije i poboljšali metabolizam.



Prijatno!!!!

5 коментара:

  1. Pozdrav draga Zoko. I meni se svidja kombinacija , ne zbog gubljenja težine vec zbog ukusa

    ОдговориИзбриши
  2. Meni bi bilo dobro da malo izgubim koju kilu, ali ananas je možda jedino voće koje baš ne volim!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. a kome to ne treba...nekad ga i ja nisam volela, ali sad da, posebno kad je lepo zreo..

      Избриши
  3. Zorice bit ce isprobano.Nedostaješ nam mnogo.

    ОдговориИзбриши